El blog de Xavier Amorós  -  ANEU A L'INICI DEL WEB

dimarts, 10 de desembre del 2013

Benvinguts

M’ha costat una mica decidir-me a publicar un blog. Per una banda, el compromís, assumit només amb mi mateix, però amb una certa transcendència exterior, de publicar periòdicament algunes reflexions més o menys compartibles amb altres persones, implica disposar de temps per fer-ho, però sobretot una disposició mental a reflexionar sobre quines de les meves reflexions es mereixen ser pujades a la xarxa. D’altra banda, tampoc no crec que els meus punts de vista siguin tan especials com perquè mereixi la pena l’esforç de compartir-los. Sigui com sigui, la decisió ja està presa i declaro oberta aquesta via de comunicació amb els eventuals curiosos lectors de les meves divagacions. El Blog porta el meu nom, simplement, de manera que en ell s’hi podrà trobar de tot, però principalment hi aniré posant comentaris sobre les meves lectures o coses relacionades amb els llibres, la literatura, els escriptors i l’art i la cultura en general.

Com se sol dir, espero que aquest Blog pugui despertar un mínim interès entre els eventuals lectors.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada